- Mâncarea internațională îi apropie pe oameni de imigranți.
- Mâncarea internațională reduce prejudecățile.
- Educația e principalul factor asociat cu atitutini pro-imigrație.
Vorba „Dragostea trece prin stomac” a fost verificată și validată. Cu cât mănânci mai variat, cu atât ești mai tolerant – asta arată un studiu realizat de Universitatea din Birmingham și Universitatea din München. Persoanele care consumă frecvent mâncăruri internaționale sunt mai puțin predispuse să-i vadă pe imigranți ca pe o amenințare culturală sau economică. Același studiu arată că probabilitatea ca oamenii să voteze partide anti-imigrație scade cu aproximativ 10%.
Restaurantele și standurile de mâncare oferă spații prietenoase, care încurajează interacțiunile între localnici și comunitățile de imigranți. Consumul de mâncare internațională este al doilea cel mai puternic factor asociat cu atitudini pro-imigrație. Pe primul loc sunt nivelul de educație și numărul de prieteni de culoare ai participanților.
TOP ARTICOLE
- Tot mai multe branduri mari adoptă campanii anti‑Inteligență Artificială. Heineken și Aerie sunt cele mai recente care s-au alăturat curentului
- 6 din 10 elevi spun că gândesc mai puțin de când folosesc Inteligența Artificială. 80% folosesc zilnic A.I. pentru școală și teme
- 6 din 10 studenți din România spun că știu să-și gestioneze banii bine. Ce domenii atrag cei mai mulți tineri
Oamenii de știință propun ca strategiile guvernamentale de integrare să includă evenimente culinare în școli, sprijin fiscal pentru afacerile gastronomice internaționale și campanii turistice care să celebreze diversitatea culinară.
Partenerii noștri


