- Sunt deranjați de anunțurile de promovări sau de găsit „jobul viselor”pe LinkedIn.
- Rata șomajului printre tineri a ajuns la cel mai ridicat nivel în decembrie, 27%.
- 65% dintre români spun că nu se simt împliniți profesional.
Au ajuns cu hate-ul și pe LinkedIn! Tinerii nu mai sunt invidioși doar pe mașinile și poșetele de lux pe care le văd pe Instagram, îi doare mai nou succesul altora la job.
Oamenii sunt deranjați mai ales de postările în care cineva anunță că a fost promovat la job sau că și-a găsit „jobul viselor”. Într-o perioadă în care rata șomajului printre tineri a ajuns la cel mai ridicat nivel – 27% în România, și oportunitățile de joburi noi sunt reduse, tipul ăsta de conținut le crește anxietatea și îi face să simtă că au rămas în urmă.
TOP ARTICOLE
- Tot mai multe branduri mari adoptă campanii anti‑Inteligență Artificială. Heineken și Aerie sunt cele mai recente care s-au alăturat curentului
- 6 din 10 elevi spun că gândesc mai puțin de când folosesc Inteligența Artificială. 80% folosesc zilnic A.I. pentru școală și teme
- 6 din 10 studenți din România spun că știu să-și gestioneze banii bine. Ce domenii atrag cei mai mulți tineri
65% dintre români spun că nu se simt împliniți profesional și dau vina pe volumul mare de muncă, pe preluarea excesivă de responsabilități sau pe stangarea salariului. Totodată, 66% dintre angajații români chestionați spun că au colegi afectați de sindromul burnout. Cele mai afectate de burnout susțin că sunt femeile – 71%, și tinerii între 25 și 34 de ani – 74%.
Partenerii noștri


