- Sunt deranjați de anunțurile de promovări sau de găsit „jobul viselor”pe LinkedIn.
- Rata șomajului printre tineri a ajuns la cel mai ridicat nivel în decembrie, 27%.
- 65% dintre români spun că nu se simt împliniți profesional.
Au ajuns cu hate-ul și pe LinkedIn! Tinerii nu mai sunt invidioși doar pe mașinile și poșetele de lux pe care le văd pe Instagram, îi doare mai nou succesul altora la job.
Oamenii sunt deranjați mai ales de postările în care cineva anunță că a fost promovat la job sau că și-a găsit „jobul viselor”. Într-o perioadă în care rata șomajului printre tineri a ajuns la cel mai ridicat nivel – 27% în România, și oportunitățile de joburi noi sunt reduse, tipul ăsta de conținut le crește anxietatea și îi face să simtă că au rămas în urmă.
TOP ARTICOLE
- Tot mai multe branduri mari adoptă campanii anti‑Inteligență Artificială. Heineken și Aerie sunt cele mai recente care s-au alăturat curentului
- Tinerii sub 27 de ani nu mai vor filme cu scene sexuale sau drame. Ce conținut consumă cel mai des Generația Z
- Microdramele din China cuceresc acum publicul din SUA. Episoadele de 2 minute fac mai multe vizualizări ca HBO Max
65% dintre români spun că nu se simt împliniți profesional și dau vina pe volumul mare de muncă, pe preluarea excesivă de responsabilități sau pe stangarea salariului. Totodată, 66% dintre angajații români chestionați spun că au colegi afectați de sindromul burnout. Cele mai afectate de burnout susțin că sunt femeile – 71%, și tinerii între 25 și 34 de ani – 74%.
Partenerii noștri


