
- La eveniment vor veni peste 1.000 de preoți și călugări din toată lumea.
- Influencerii catoloci spun că social media e o cale eficientă.
- Părintele Giuseppe Fusari, culturist tatuat, are peste 60.000 de urmăritori.
- Cosimo Schena e considerat cel mai iubit preot al Italiei.
- Preotul Ambrogio Mazza combină credința cu muzica si ironia în online.
- Termenul „digital missionary” are astăzi peste 3.500 de membrii.
Ce-i frumos și lui Dumnezeu îi place. Preoții catolici transformă credința în reels-uri pe Instagram. Vaticanul organizează primul Jubileu al influencerilor catolici, dedicat misionarilor digitali. La eveniment vor veni peste 1.000 de preoți și călugări care răspândesc Evanghelia pe Instagram, TikTok, YouTube și sunt recunoscuţi de Biserică pentru impactul lor online. Printre invitați va fi și părintele Giuseppe Fusari, culturist tatuat din Brescia, are peste 60.000 de urmăritori și spune că social media e o cale eficientă spre inimile oamenilor.
Cosimo Schena, preotul „cel mai iubit” al Italiei, cu peste 450.000 de follow‑eri pe Instagram a acceptat invitația – acesta postează mesaje spiritual‑poetice și a ieșit în evidență prin dragostea pentru animalele salvate. Și Ambrogio Mazza, poet și chitarist de 34 de ani, care combină credința cu muzica și ironia e pe lista de invitați. Influencerii catolici vor să atragă tinerii care nu mai merg la biserică așa des în ziua de azi.
Termenul „digital missionary” are astăzi peste 3.500 de membrii în toată lumea – ceva de neimaginat acum doar câțiva ani. Vaticanul a mai folosit imaginea unor preoți atrăgători pentru promovare, de exemplu celebrul calendar cu „preoți frumoși”, lansat în 2022.
TOP ARTICOLE
- Bărbații șomeri înșeală mai des decât cei cu funcții mari. Care este situația în cazul femeilor
- Coaliția a discutat pachetul de măsuri fiscale alături de Președintele Nicușor Dan. Care sunt principalele reforme ale Guvernului
- În SUA, 30 de milioane de persoane au mici afaceri individuale. De ce preferă americanii să fie freelanceri în loc de angajați
Printre invitați se numără preoți cu un număr impresionant de urmăritori online și cu un profil atractiv, precum:
- Pr. Gi Fusari (Brescia, Italia), cu peste 60,000 de urmăritori pe Instagram, care postează atât reflecții religioase, cât și fotografii de la sală sau din viața personală;
- Pr. Cosimo Schena (Brindisi), supranumit „cel mai îndrăgit preot din Italia”, cu peste 454,000 de urmăritori pe TikTok și Instagram, cunoscut pentru poze cu zâmbetul său și câinele său de salvare;
- Pr. Ambrogio Mazza (34 de ani), care cântă la chitară, merge cu bicicleta și publică poezii pentru cei peste 460,000 de urmăritori.
Acești preoți folosesc intens social media pentru a răspândi mesajul catolic și a arăta o latură mai umană și accesibilă a Bisericii, strategiile fiind susținute de Papa Leo al XIV-lea.
Vaticanul a mai folosit imaginea unor preoți atrăgători pentru promovare, de exemplu celebrul calendar cu „preoți frumoși”, lansat în 2022.
Partenerii noștri