- Un actor din Japonia a pierdut o sponsorizare din cauza alcoolului.
- Actorul s-a îmbătat și a intrat în casa vecinilor.
- Actorul japonez făcea reclamă pentru o bere fără alcool.
- Brandul de bere fără alcool a renunțat la actor.
Consumul excesiv de alcool dăunează grav reclamelor la berea… FĂRĂ ALCOOL! Și dă dureri de cap… financiare.
Un actor cunoscut în Japonia și-a pierdut contractul de sponsorizare cu un brand de bere fără alcool, după ce a fost prins beat. Partea și mai proastă e că, după ce s-a îmbătat, actorul a intrat din greșeală în casa unui vecin.
TOP ARTICOLE
- Tot mai multe branduri mari adoptă campanii anti‑Inteligență Artificială. Heineken și Aerie sunt cele mai recente care s-au alăturat curentului
- Tinerii sub 27 de ani nu mai vor filme cu scene sexuale sau drame. Ce conținut consumă cel mai des Generația Z
- Microdramele din China cuceresc acum publicul din SUA. Episoadele de 2 minute fac mai multe vizualizări ca HBO Max
Japonezul se apără – spune că avea nevoie la baie și nu și-a dat seama că a încurcat casele. Brandul de bere pe care îl promova nu-l mai vrea pentru că acum nu mai e un model pentru alții.
Partenerii noștri


