- Turismul culinar poate ajunge la 3.500 de miliarde de euro în 2032.
- Turiștii caută tot mai multe experiențe culinare unice.
- Vloggerii culinari atrag turiști în țările lor.
Pofta vine mâncând și cea mai bună mâncare nu e la tine acasă. Așa că turismul culinar din toată lumea a adunat anul trecut aproape 1,000 de miliarde de euro și ar putea să sară de 3.500 de miliarde dacă rămânem la fel de gurmanzi până în 2032. De ce? Pentru că turiștii lasă în spate monumetele și încep să caută tot mai multe experiențe autentice. Vor să descopere culturi noi și aleg mâncarea locală când merg în vacanță, arata un studiu Research and Markets.
La trendul asta au pus umărul și influencerii. Vloggeri culinari duc în toată lumea experiențele unice pe care le au și aduc turiști noi la ei în țară.
TOP ARTICOLE
- Iranul vrea să își crească bugetul pentru apărare cu 200%. Generalul Reza Ashtiani: „Putem ține un război de 10 ani”
- Generația Z răspunde la telefon, dar nu spun „Bună ziua”. Tinerii spun că este datoria celui care sună să vorbească primul
- Marea Britanie introduce lecții anti-misoginie în programa școlară de educație sexuală
Avem și noi cu ce să îi atragem pe turiști. Iar ca să fii sigur că gătești tradițional ca la carte poți să tragi cu ochiul în Caiete de Rețete – proiectul care strânge rețetele bunicilor din toată țara. Toate rețelele tradiționale ajung la tine online, pe un site pe care vezi direct poza cu rețeta scrisă de mână de bunica.
Citește și
- Ministrul Ligia Deca merge pe mâna camerelor de supraveghere în școli împotriva violenței
- Jon Fosse arată cum arta este opusul războiului în Mesajul Internațional pentru Ziua Mondială a Teatrului 2024
- Podul Key din Baltimore s-a prăbuşit după ce a fost lovit de o navă. Video din momentul impactului
Partenerii noștri