- Miu Miu este pe primul loc în topul brandurilor de lux.
- Prada a fost doborâtă de Miu Miu.
- Saint Laurent intră pentru prima dată în top 5 branduri de lux.
- Victoria Beckham a lansat prima ei colecție pentru MANGO.
2024 a început cu lux și opulență. Miu Miu, Prada și Loewe conduc topul celor mai dorite branduri de lux.
Miu Miu a ajuns pe primul loc în top- căutările au crescut cu 88% datorită pantofilor sport pentru bărbați în colaborare cu New Balance care s-au vândut în câteva ore.
Prada a căzut pe locul 2 după ce a găzduit cea de-a treia ediție a The Double Club din Los Angeles. Loewe ocupă locul 3 după ce a lansat campania Decades of Confusion cu Dan Levy și Aubrey Plaza.
Bottega Veneta a colaborat cu Cassina pentru show-ul Fall Winter 2024. Saint Laurent intră pentru prima dată în top 5 datorită prezentării de modă pentru femei la Fall Winter 2024 la Paris și cina pre-Oscar ca să sărbătorească „Oppenheimer”.
TOP ARTICOLE
- Ministerul Sănătății din Franța pregătește spitalele de război. Estimările prevăd între 10.000 și 50.000 de pacienți
- WhatsApp lansează Writing Help, un asistent A.I. pentru mesaje. Inteligența Artificială rescrie textele în stil profesional, amuzant sau suportiv
- Taco Bell testează A.I. vocal în peste 500 de drive-through-uri. Până acum, clienții se plâng de erori și timpi de așteptare
Vedetelor le place să își lase amprenta pe colecțiile brandurilor mass market. Victoria Beckham a lansat prima ei colecție pentru lanțul de magazine MANGO. Fanii au fost așa bucuroși, încât s-au vândut toate produsele- clienții s-au înscris pe o listă de așteptare.
Citește și
- Matty Healy rupe tăcerea după lansarea noului album al lui Taylor Swift. Ce a declarat cântărețul trupei 1975 despre melodiile care fac referire la relația sa eșuată cu cântăreața
- Pedro Sánchez ia în calcul demisia. Soția Premierului spaniol este anchetată pentru presupus trafic de influență
- Adrian Sârbu: Trebuie să investim 500 de miliarde euro în următorii 15 ani ca să ajungem la dublarea PIB-ului. În primul rând în industria de învățare. PIB-ul nu crește cu proști
Partenerii noștri