- O femeie din Miami a cheltuit aproape 1.000 de euro pe o toaletă albastră.
- Băile ca la bunici oferă caldură, personalitate și nostalgie.
- Designerii au observat că tinerii cer tot mai des modele retro.
- Brandurile populare americane creează mobilă în culori pastelate.
- Proprietarii apartamentelor vechi nu mai renovează băile retro.
Prea bun, prea ca la bunica! Tânăra generație își decorează casa ca pe vremea „când era bunica fată mare”! Dintr-o dată, chiuvetele pastelate, faianța cu modele complicate și toaletele roz sau albastre sunt noul trend în casele tinerilor. Pe lângă sentimentul de nostalgie pe care îl simt, sunt de părere că un astfel de design arată că ai personalitate mai mult decât stilul minimalist, promovat în ultimii ani. Tinerii din americă merg pe mâna anilor ’50 mai ales când decorează baia de oaspeți. Aceștia cheltuie aproape 1.000 de euro pe o toaletă vintage la mâna a doua de culoarea baby blue.
TOP ARTICOLE
- Tot mai multe branduri mari adoptă campanii anti‑Inteligență Artificială. Heineken și Aerie sunt cele mai recente care s-au alăturat curentului
- Tinerii sub 27 de ani nu mai vor filme cu scene sexuale sau drame. Ce conținut consumă cel mai des Generația Z
- Microdramele din China cuceresc acum publicul din SUA. Episoadele de 2 minute fac mai multe vizualizări ca HBO Max
Designerii au observat un interes tot mai mare pentru băile decorate cu modele retro și accesorii inspirate de casele bunicilor. Sătui de albul și griul modern, oamenii caută elemente cu poveste, iar brandurile populare au relansat mobilă în culori roz peach sau verde mentă. Unele băi restaurate în stil retro ajung să coste zeci de mii de dolari, transformându-se în adevărate capsule ale timpului.
Partenerii noștri


