- Throning înseamnă că nu cauți iubire, ci statut și validare în online.
- Prin throning, îți alegi partenerul ca pe un accesoriu de imagine.
- Prin Throning, relațiile devin o formă de branding personal.
Spune-mi câte like-uri ai ca să-ți spun dacă ne combinăm. Throning-ul e noul trend în materie de dating care nu are nicio legătură cu sentimentele. Șansele de reușită în relațiile de iubire depind de popularitatea din online: adică numărul de urmăritori, like-uri, commenturi sau reach.
Trendul vine de la cuvântul throne, adică tron, și se referă la acea relație în care o persoană se cuplează nu din iubire, ci pentru a-și crește statutul social – e un fel de asociere strategică pentru validare în online
„Partenerii sunt priviți mai degrabă ca accesorii decât ca ființe umane”, spun unii psihologi.
TOP ARTICOLE
- Tot mai multe branduri mari adoptă campanii anti‑Inteligență Artificială. Heineken și Aerie sunt cele mai recente care s-au alăturat curentului
- 6 din 10 elevi spun că gândesc mai puțin de când folosesc Inteligența Artificială. 80% folosesc zilnic A.I. pentru școală și teme
- 6 din 10 studenți din România spun că știu să-și gestioneze banii bine. Ce domenii atrag cei mai mulți tineri
Ei acuză că social media a distrus romantismul, iar tinerii din generația Z sunt cei mai implicați în acest fenomen.
Instagram, Facebook sau TikTok au devenit centrul activității sociale, iar relațiile sunt din ce în ce mai mult expuse publicului. Din cauza sentimentelor de inferioritate sau lipsei de încredere, tinerii aleg un partener-vedetă, care să le crească stima de sine. Studiile arată că utilizatorii aplicațiilor de dating caută parteneri cu 25% „mai doriți” decât ei înșiși.
Partenerii noștri


