 
        
    - Americanii pleacă în croaziere pentru că știu prețul dinainte.
- Tinerii își iau haine de brand la reducere sau din second hand-uri.
- Creatorii de conținut au numit trendul „lux accesibil”.
Știi cât dai, știi cât primești! Turiștii vor vacanțe de lux la prețuri accesibile. Americanii trec de la cheltuielile spontane la bugete clare și controlate. În loc de zboruri spre Europa și mese la restaurant, aleg croazierele cu pachete all-inclusive și cine festive acasă.
Creatorii de conținut au numit acest trend „luxul accesibil”. Pachetele cu preț fix le oferă oamenilor o senzație de siguranță și confort. Aceștia se simt mult mai bine când știu cât costă ceva de la început.
Și tinerii sub 26 de ani au început să se uite la portofel. Țin la imaginea lor pe social media, dar au devenit mai atenți la cheltuieli. Preferă haine de designer cumpărate la reducere sau din second-hand. Vor lux, dar cu limite.
TOP ARTICOLE
- Tot mai multe branduri mari adoptă campanii anti‑Inteligență Artificială. Heineken și Aerie sunt cele mai recente care s-au alăturat curentului
- Tinerii sub 27 de ani nu mai vor filme cu scene sexuale sau drame. Ce conținut consumă cel mai des Generația Z
- Microdramele din China cuceresc acum publicul din SUA. Episoadele de 2 minute fac mai multe vizualizări ca HBO Max
Companiile aeriene au redus numărul zborurilor, în timp ce industria croazierelor e pe val. Câștigă cei care oferă prețuri fixe și evită surprizele de ultim moment.
Americanii au o rezervă de economii mai mică decât în anii anteriori. În plus, au început să-și piardă încrederea în economie.
Partenerii noștri
 
                                    

