
- Americanii pleacă în croaziere pentru că știu prețul dinainte.
- Tinerii își iau haine de brand la reducere sau din second hand-uri.
- Creatorii de conținut au numit trendul „lux accesibil”.
Știi cât dai, știi cât primești! Turiștii vor vacanțe de lux la prețuri accesibile. Americanii trec de la cheltuielile spontane la bugete clare și controlate. În loc de zboruri spre Europa și mese la restaurant, aleg croazierele cu pachete all-inclusive și cine festive acasă.
Creatorii de conținut au numit acest trend „luxul accesibil”. Pachetele cu preț fix le oferă oamenilor o senzație de siguranță și confort. Aceștia se simt mult mai bine când știu cât costă ceva de la început.
Și tinerii sub 26 de ani au început să se uite la portofel. Țin la imaginea lor pe social media, dar au devenit mai atenți la cheltuieli. Preferă haine de designer cumpărate la reducere sau din second-hand. Vor lux, dar cu limite.
TOP ARTICOLE
- Iranul vrea să își crească bugetul pentru apărare cu 200%. Generalul Reza Ashtiani: „Putem ține un război de 10 ani”
- Generația Z răspunde la telefon, dar nu spun „Bună ziua”. Tinerii spun că este datoria celui care sună să vorbească primul
- Marea Britanie introduce lecții anti-misoginie în programa școlară de educație sexuală
Companiile aeriene au redus numărul zborurilor, în timp ce industria croazierelor e pe val. Câștigă cei care oferă prețuri fixe și evită surprizele de ultim moment.
Americanii au o rezervă de economii mai mică decât în anii anteriori. În plus, au început să-și piardă încrederea în economie.
Partenerii noștri