- 45% dintre americani au cumpărat de pe TikTok.
- TikTok Shop a fost lansat în septembrie 2023.
- 80% dintre americani sunt updatați cu noutățile de pe TikTok Shop.
Mulți se bat, TikTok câștigă. Platforma chinezilor de la ByteDance e regina shoppingului online – magazinul TikTok, lansat în State în septembrie 2023, depășește Shein și Sephora la cumpărături online făcute în America. 45% dintre americani au cumpărat ceva de pe TikTok, arată o cercetare făcută de Coefficient Capital și Dan Frommer de la The New Consumer, care a analizat tendințele pe care le vor avea consumatorii anul viitor, în 2025.
Cercetarea a inclus 11 sondaje făcute pe 3.000 de persoane din SUA. Același raport arată că 80% dintre americanii, care folosesc TikTok cel puțin o dată pe lună ,sunt la curent cu TikTok Shop .
TOP ARTICOLE
- Tot mai multe branduri mari adoptă campanii anti‑Inteligență Artificială. Heineken și Aerie sunt cele mai recente care s-au alăturat curentului
- Tinerii sub 27 de ani nu mai vor filme cu scene sexuale sau drame. Ce conținut consumă cel mai des Generația Z
- Microdramele din China cuceresc acum publicul din SUA. Episoadele de 2 minute fac mai multe vizualizări ca HBO Max
Sephora și Shein sunt unii dintre cei mai populari retaileri din America și Europa. Sephora și-a ajutat compania-mamă, LVMH, să atingă vânzări record în 2023, cu venituri de 10 miliarde de dolari în America de Nord. Tot anul trecut, Shein a avut vânzări în valoare de două miliarde de dolari . Un raport din martie al Financial Times arata că TikTok a atins 16 miliarde de dolari în vânzări în Statele Unite. În Europa, TikTok Shop este disponibil doar în Marea Britanie.
Partenerii noștri


