- Conținutul misogin de pe TikTok ajunge de patru ori mai rapid la public.
- Tinerii au șanse mari să creadă că feminismul a făcut rău societății.
- Britanicii vor ca algoritmii să nu mai scoată în față trenduri imorale.
Cercetătorii spun că algoritmii scot în față conținutul misogin. Clipurile misogine de pe TikTok ajung la utilizatori de patru ori mai rapid decât celălalt conținut, arată un studiu făcut de britanici. Aceștia spun că tiparul poate fi aplicat și în cazul altor platforme de social media.
Algoritmul împinge în față conținut care critică mișcările feministe și care le învinovățește pe femei pentru problemele societății de astăzi.
TOP ARTICOLE
- Tot mai multe branduri mari adoptă campanii anti‑Inteligență Artificială. Heineken și Aerie sunt cele mai recente care s-au alăturat curentului
- 6 din 10 elevi spun că gândesc mai puțin de când folosesc Inteligența Artificială. 80% folosesc zilnic A.I. pentru școală și teme
- 6 din 10 studenți din România spun că știu să-și gestioneze banii bine. Ce domenii atrag cei mai mulți tineri
Britanicii trag un semnal de alarmă și spun că cei mici își împart ideile misogine cu colegii de la școală, iar tinerii din generația Z au șanse mai mari decât baby boomers să creadă că feminismul a făcut mai mult rău decât bine. Soluția? Britanicii cred că avem nevoie de algoritmi sănătoși care nu mai scot în față trenduri imorale.
Citește și:
- Companiile americane mută pauza de cafea pe zoom
- STUDIU. Copiii cu părinți frumoși au locuri de muncă bine plătite
- VIDEO. Williams prezintă noul monopost pentru sezonul 2024 al Formulei 1/Sauber a dezvăluit mașina F1 Team C44
Partenerii noștri


