- Etichetele cu calorii fac reduc vânzarea alimentelor cu multe calorii.
- Afișarea caloriilor duce la o reducere medie de 1,8% a caloriilor.
- 1,8% este echivalentul a 11 calorii, adică două migdale.
- Studiu: 90% dintre britanici vor lua până la 9 kg în zece ani.
- O reducere de 24 de calorii pe zi poate preveni creșterea în greutate.
- Afișarea caloriilor ar trebui completată cu restricții de marketing.
- La produsele cu multe calorii ar trebui schimbate rețetele.
Nu mai mănânci cât vezi dacă vezi ce mănânci! Afișarea caloriilor pe meniurile din restaurante și pe produsele alimentare îi face pe oameni să aleagă alimente cu mai puține calorii, arată un nou studiu britanic.
Studiul a inclus peste 10.000 de oameni din Canada, Franța, Marea Britanie și Statele Unite.
Etichetele cu calorii în supermarketuri și restaurante duc la o reducere medie de 1,8% a caloriilor selectate. Adică 11 calorii dintr-o masă de 600 de calorii – echivalentul a două migdale.
TOP ARTICOLE
- Tot mai multe branduri mari adoptă campanii anti‑Inteligență Artificială. Heineken și Aerie sunt cele mai recente care s-au alăturat curentului
- Tinerii sub 27 de ani nu mai vor filme cu scene sexuale sau drame. Ce conținut consumă cel mai des Generația Z
- 6 din 10 studenți din România spun că știu să-și gestioneze banii bine. Ce domenii atrag cei mai mulți tineri
Pare puțin, dar pe termen lung poate avea efecte importante. Un raport arată că 90% dintre persoanele cu vârste între 20-40 de ani din Anglia vor lua până la 9 kg în zece ani.
Reducerea aportului de energie cu doar 24 de calorii pe zi ar putea preveni această creștere în greutate.
Cercetătorii spun că, pe lângă afișarea caloriilor, ar trebui incluse și taxe, restricții de marketing sau schimbarea rețetelor produselor alimentare.
Partenerii noștri


