- 37% din tineri reduc ieșirile romantice pentru a-și proteja bugetul lunar.
- 50% din Gen Z ar alege banii în locul iubirii, dacă ar fi puși să decidă.
- Aplicațiile de dating nu sunt folosite doar pentru dragoste sau sex.
Dragostea nu mai e ce-a fost odată… iar de vină nu sunt Tinder sau mesajele lăsate pe seen, ci… inflația! Un studiu Kinsey Institute spune că cifrele vorbesc de la sine: 43% dintre tinerii singuri ies mai rar la întâlniri, 37% reduc la minimum ieșirile romantice și o treime spun direct – economia ne strică dragostea.
De ce? Pentru că o seară banală, cu câteva cocktailuri și aperitive, sare de 100 de euro, mai ales în orașe scumpe. Așa că mulți preferă să pună iubirea pe pauză… sau, dimpotrivă, să grăbească mutatul împreună cu partenerul, doar ca să împartă chiria și facturile.
TOP ARTICOLE
- Tot mai multe branduri mari adoptă campanii anti‑Inteligență Artificială. Heineken și Aerie sunt cele mai recente care s-au alăturat curentului
- Tinerii sub 27 de ani nu mai vor filme cu scene sexuale sau drame. Ce conținut consumă cel mai des Generația Z
- Microdramele din China cuceresc acum publicul din SUA. Episoadele de 2 minute fac mai multe vizualizări ca HBO Max
Nu cauți iubire? E OK! Un alt studiu arată că dating-ul online devine teren de joacă pentru tot felul de motive: nu doar iubire sau aventuri, ci și socializare, distracție, curiozitate sau, pur și simplu, un boost de încredere.
Partenerii noștri
 
                                    

