- „Schedule 1″ a vândut două milioane de copii în mai puțin de o lună.
- Jocul e al doilea cel mai bine vândut de pe Steam.
- Jocul are peste 70.000 de recenzii pozitive pe Steam.
Dovada că omului îi place să se joace cu focul – un joc care simulează traficul de droguri a strâns zeci de milioane de dolari imediat după lansare. Cu peste două milioane de copii vândute în mai puțin de o lună de la lansare, „Schedule 1″ e al doilea cel mai vândut titlu de pe platforma Steam. Jocul simulează viața unui dealer de droguri, de la un mic membru de gang până la baron al infracțiunilor. Culmea e că și în afacerile ilegale e important să fii eco-friendly – jucătorii trebuie să și adune gunoaie de pe stradă. Scopul final? Să faci cât mai multe infracțiuni ca să te îmbogățești, să îți iei mașini scumpe și să ai o viață luxoasă.
Celebritatea vine de pe social media – doar pe TikTok oamenii au postat peste 50 de milioane de clipuri despre joc. În ciuda faptului că acțiunea e ilegală în viața reală, Schedule 1 are peste 70.000 de recenzii pozitive pe Steam și e jucat în fiecare zi de aproape 400.000 de oameni. Schedule 1 e singurul joc pe care îl au americanii de la TVGS și are deja încasări de 30 de milioane de dolari.
TOP ARTICOLE
- Cum a evoluat Democrația în România în ultimii 5 ani? Toni Neacșu: „Anularea alegerilor din 2024 a pus capac încrederii românilor în instituțiile fundamentale din țară”
- SIE angajează de la spioni la IT-iști, șoferi și experți social media. Candidații trebuie să aibă o inteligență peste medie
- Antonio Costa face prima vizită în România în calitate de președinte al Consiliului European: „Europa depinde de securitatea pe frontiera estică”
Și nu e singurul joc care se… joacă cu legea. Drug Dealer Simulator are aceeași acțiune ilegală ca „Schedule 1″, dar nu a avut parte și de același succes – a vândut doar un milion de copii în 5 ani.
Între timp, jocurile mai prietenoase cu legea ajung să aibă succes și în cinematografe. Adaptarea jocului „Minecraft” a dat lovitura la box office – 157 de milioane de dolari a strâns doar în Statele Unite în primul weekend de la lansare. Pui și restul lumii la socoteală și s-au dublat veniturile – 301 milioane de dolari
Partenerii noștri