- Specialist în branding, Bogdan Brînzaș a lansat o nouă carte la FICT.
- Volumul se numește „Brand România. Marea evadare dintre Miorița și Dracula”.
- Brînzaș consideră că brandurile Miorița sau Dracula trebuie desființate.
- Brînzaș propune construirea unui brand de țară bazat pe o afacere sustenabilă.
Bogdan Brînzaș, specialist în branding și pionier al domeniului în România, propune o schimbare radicală de paradigmă: România trebuie să renunțe la mituri precum Dracula, Miorița sau Sfinxul și să își construiască un brand de țară bazat pe o afacere sustenabilă, valabilă pentru următorii 50 de ani.
Invitat la Festivalul Internațional de Carte Transilvania, Brînzaș și-a lansat noua carte. În volumul „Brand România. Marea evadare dintre Miorița și Dracula”, autorul analizează toate campaniile de promovare eșuate după 1990 și propune o alternativă clară: construirea unui business de țară.
TOP ARTICOLE
- Viitorul sună contactless. Peste 4 miliarde de oameni folosesc doar portofele digitale. Tinerii sub 24 de ani plătesc cel mai mult cu telefonul
- Adrian Sârbu: De cine se râde Nicușor? De Bolojan, perechea lui nezâmbitoare
- E sau nu „Die Hard” un film de Crăciun? Un nou sondaj arată că 44% dintre britanici spun că „nu”. Care sunt cele mai populare filme de sărbători
Festivalul Internațional de Carte Transilvania are loc în perioada 24–28 septembrie, în Piața Unirii din Cluj-Napoca.
Partenerii noștri


