- Campania intenționa să promoveze eleganța la operă și rafinamentul.
- Postarea a strâns sute de comentarii ironice, critice și cu injurii.
- Din cauza comentariilor, după două zile campania a fost ștearsă.
Alungați fantoma de la operă – aia care-i face pe spectatori să se îmbrace nepotrivit! Vreți ținute extravagante sau sport? Mergeți la manele! O campanie pornită pe Facebook de Opera Națională București, „Cum ne îmbrăcăm la operă”, a împărțit internetul în două. În online, au fost lansate întrebările „Ce înseamnă pentru voi eleganța la operă?” și „Care este ținuta voastră de suflet pentru astfel de evenimente?”. Postarea a adunat sute de comentarii, cele mai multe dintre ele erau critici și ironii.
Ceea ce trebuia să fie „un ghid al eleganței și al respectului față de artă”, a devenit un spectacol al injuriilor. Motiv pentru care în 48 de ore, postarea a fost ștearsă din online.
Opera Națională nu a vrut să accepte un „bis” la postările respective așa cum se întâmplă pe adevăratele scene.
TOP ARTICOLE
- FOTO. TikTok-ul e plin de videoclipuri fără sens făcute cu A.I. Cele mai faimoase sunt cele cu povestea personajului Ballerina Capuccina
- S-a născut primul copil conceput cu ajutorul Inteligenței Artificiale. Fertilizarea in vitro a fost complet automatizată
- Florian Ciorgodă a scris „Codul Penal în fabule”. Fostul judecător a pus articolele de lege în versuri
Partenerii noștri