- „Adolescence” e cel mai vizionat serial Netflix, cu 145 milioane de views.
- „Back in Action” conduce la filme, cu 165 milioane de vizionări.
- „Demon Hunters” e hitul verii, cu 37 milioane de vizionări într-o lună.
- „Ozark” și „Orange is the New Black” revin cu 100 milioane ore vizionate.
Netflix a publicat topul celor mai urmărite seriale din acest an. Marele câștigător este Adolescence, care a fost vizionat de utilizatori din întreaga lume de 145 de milioane de ori, scrie Variety. Filmul Back in Action, cu Jamie Foxx și Cameron Diaz, cu 165 de milioane de vizionări, devine cel mai urmărit film de pe platformă până acum.
Surpriza verii? Un anime K-Pop, Demon Hunters, care a adunat deja 37 de milioane de vizionări în doar câteva săptămâni. Ozark și Orange is the New Black au fost readuse în prim-plan de algoritmul de recomandare și au redevenit populare. Cele două titluri depășesc 100 de milioane de ore vizionate.
TOP ARTICOLE
- Tot mai multe branduri mari adoptă campanii anti‑Inteligență Artificială. Heineken și Aerie sunt cele mai recente care s-au alăturat curentului
- Tinerii sub 27 de ani nu mai vor filme cu scene sexuale sau drame. Ce conținut consumă cel mai des Generația Z
- 6 din 10 studenți din România spun că știu să-și gestioneze banii bine. Ce domenii atrag cei mai mulți tineri
Pentru prima dată, Netflix a folosit A.I. generativ într-o producție. În serialul The Eternaut, o scenă întreagă cu prăbușirea unei clădiri a fost creată de un model AI, fără efecte speciale tradiționale. Ted Sarandos, co-CEO al companiei, spune că „este doar începutul”.
Producțiile originale de pe platformă conțin cu 12% mai multe reclame decât cele licențiate. Spre deosebire de Netflix, HBO Max aplică strategia inversă: difuzează cu 19% mai multe reclame la titluri din afară și păstrează conținutul original cât mai „premium”.
Partenerii noștri


