- Fenomenul a apărut inițial pe rețelele de socializare din America.
- Mișcarea a apărut în urmă cu 6 ani, pe grupul Red Pill de pe Reddit.
- Mișcarea a apărut în timpul pandemiei, pe baza singurătății.
- Femeile câștigă bani și conduc afaceri prin conturile lor.
Mișcarea „trad wives”, adică soții tradiționale, câștigă teren în Social Media. Influencerii de modă, stil de viață și sport sunt deja cunoscuțo, însă, dacă sapi mai adânc în online, descoperi că există femei care vor să revină la normele tradiționale de gen în stilul anilor ’50.
Fenomenul „trad wives” a apărut pe platformele de socializare din America în urmă cu 6 ani, când a câștigat popularitate pe Reddit, pe un grup numit Red Pill, iar apoi s-a extins pe alte platforme de social media ca Instagram. „Căutările au explodat în timpul pandemiei. Ca și în cazul altor forme de „radicalizare”, ele au înflorit prin sentimentul de izolare al oamenilor”, spune o cercetătoare de la Institutul pentru Dialog Strategic din Londra.
TOP ARTICOLE
- Tot mai multe branduri mari adoptă campanii anti‑Inteligență Artificială. Heineken și Aerie sunt cele mai recente care s-au alăturat curentului
- Tinerii sub 27 de ani nu mai vor filme cu scene sexuale sau drame. Ce conținut consumă cel mai des Generația Z
- 6 din 10 studenți din România spun că știu să-și gestioneze banii bine. Ce domenii atrag cei mai mulți tineri
Deși promovează valorile tradiționale, adevărul este că femeile câștigă bani și conduc afaceri prin conturile lor de socializare. Mișcarea a ajuns și în Marea Britanie, unde este mai populară decât în Uniunea Europeană. În Franța, conturile lor au doar câteva sute de urmăritori, comparativ cu cele din Marea Britanie și America, spune cercetătoarea.
Citește și:
- Serialul „Shogun” are premiera astăzi pe Disney Plus, după șase ani de așteptare
- Oleg Orlov, militantul rus, a fost condamnat la închisoare
- Alessandra Todde a fost aleasă prima femeie președinte a Sardiniei
Partenerii noștri


