- Sarah Williams acuză Meta că livra reclame targetate tinerilor triști.
- Facebook a distribuit reclame în funcție de emoțiile adolescenților.
- Adolescenții supărați de aspectul lor vedeau pe Facebook reclame la make-up.
- Compania a urmărit activitatea tinerilor ca să le înțeleagă emoțiile.
- Tinerii deprimați erau bombardați cu reclame targetate de Facebook.
- Meta neagă acuzațiile și spune că Sarah Wynn-Williams minte.
Copii, scrolati cuminți, reclama de pe Meta o sa va scoată din minți. Zuckerberg e din nou în mijlocul unui scandal, după ce o fostă directoare Meta a declarat că platforma le-a arătat adolescenților cu vârste cuprinse între 13 și 17 ani reclame în funcție de starea lor emoțională.
Sarah Wynn-Williams, care a condus departamentul de politici publice, a povestit în fața senatorilor americani că Meta a anunțat companiile de publicitate când tinerii s-au simțit deprimați și neajutorați și le-a spus că e momentul potrivit pentru o reclamă.
TOP ARTICOLE
- FOTO. TikTok-ul e plin de videoclipuri fără sens făcute cu A.I. Cele mai faimoase sunt cele cu povestea personajului Ballerina Capuccina
- Hotelul Mining Exchange din SUA te primește cu cristale energetice: De ce ședințe se bucură oaspeții
- Florian Ciorgodă a scris „Codul Penal în fabule”. Fostul judecător a pus articolele de lege în versuri
Ca să facă asta, Meta a urmărit activitatea utilizatorilor și a tras alarma de fiecare dată când cineva a șters o poză. Un selfie șters era echivalent cu o persoană care nu e mulțumită de cum arată fața ei și ținta perfectă pentru o reclamă la make-up. Dacă utilizatorii postau că sunt îngrijorați de aspectul lor fizic, Facebook livra reclame despre produse de slăbit.
Sarah spune și că există capturi de ecran cu conversații în care șefii de la Facebook au vorbit despre cercetări făcute de companie pe mamele tinere și pe emoțiile lor. Meta a răspuns acuzațiilor cu… acuzații. Compania spune într-un comunicat de presă că fosta directoare minte.
Partenerii noștri