- Cătălin, asistent manager la o terasă din Braşov, vrea să creeze meniuri virtuale
- Pentru rezervări nu trebuie să stai la coadă
- Există şi o soluţie virtuală pentru tips
Cătălin Bogdan lucrează la unul dintre cele mai îndrăgite restaurante din Brașov. A găsit o metodă inedită de a-și proteja clienții de coronavirus: Digitalizarea.
Astfel, află că după ce vei face rezervare pe Facebook sau la telefon, vei avea ocazia să îți alegi masa, să îți comanzi mâncarea preferată și să specifici şi ora la care să fie gata. Angajatii lucrează intens la crearea unei aplicaţii în acest sens. S-a găsit şi soluţia pentru bacşisul celor care te servesc, printr-o donaţie prin Revolut.
TOP ARTICOLE
- Ministerul Sănătății din Franța pregătește spitalele de război. Estimările prevăd între 10.000 și 50.000 de pacienți
- Taco Bell testează A.I. vocal în peste 500 de drive-through-uri. Până acum, clienții se plâng de erori și timpi de așteptare
- WhatsApp lansează Writing Help, un asistent A.I. pentru mesaje. Inteligența Artificială rescrie textele în stil profesional, amuzant sau suportiv
Uite ce spune Cătălin Bogdan: „După fiecare utilizare a meniului trebuie să dezinfectăm fiecare pagină. E o pierdere de timp şi e foarte greu. Digitalizăm chestia asta, facem un cod de bare că lumea foloseşte telefonul şi are tehnologia la îndemână tot timpul şi, într-o secundă, de pe telefon să te direcţioneze spre linkul nostru de meniu şi e mult mai practic. Lumea se schimbă, începem să ne digitalizăm“.
Partenerii noștri