- Cinematografele britanice își urmăresc clienții prin A.I..
- Rezervările oamenilor la film pot influența proiecțiile următoare.
- Scopul cinematografului e să atragă un număr cât mai mare de clienți și să le ofere cea mai bună experiență.
În timp ce tu te uiți la film, cinematograful e cu ochii pe tine! Mai multe cinematografe britanice folosesc Inteligența Artificială ca să-și urmărească spectatorii. Această tehnologie, aplicată în toate cele 93 de locații din Marea Britanie și Irlanda, analizează cele mai potrivite ore și locații pentru proiecțiile filmelor.
Scopul cinematografului e să atragă un număr cât mai mare de clienți și să le ofere cea mai bună experiență. Deci, cei care au fost recent la „Gladiator II” sau „Paddington în Peru” ar putea influența viitoarele filme care vor apărea la cinema.
TOP ARTICOLE
- Tot mai multe branduri mari adoptă campanii anti‑Inteligență Artificială. Heineken și Aerie sunt cele mai recente care s-au alăturat curentului
- Tinerii sub 27 de ani nu mai vor filme cu scene sexuale sau drame. Ce conținut consumă cel mai des Generația Z
- Microdramele din China cuceresc acum publicul din SUA. Episoadele de 2 minute fac mai multe vizualizări ca HBO Max
Sistemul analizează vânzările din trecut ca să adapteze ofertele la specificul fiecărei zone, cum ar fi mai multe filme pentru copii în locațiile cu multe familii, sau filme poloneze acolo unde există comunități poloneze mari.
Partenerii noștri


