- Funcția „Distraction Control” ascunde reclamele de pe internet.
- „Distraction Control” ascunde ferestrele de tip pop-up.
- Apple spune că „Distraction Control” nu afectează reclamele.
Facerea de bine se transformă în motiv de scandal când ești producător de telefoane. Apple le-a făcut un bine utilizatorilor când le-a dat posibilitatea să stea conectați fără reclame, dar și-a pus în cap agențiile de publicitate, scrie Apple Insider.
Peste 800 de companii de publicitate din Franța îi cer într-o scrisoare lui Tim Cook să scoată de pe Iphone funcția „Distraction Control” care iți socate de pe o pagină de internet reclamele și orice alt tip de mesaje pop-up.
TOP ARTICOLE
- Tot mai multe branduri mari adoptă campanii anti‑Inteligență Artificială. Heineken și Aerie sunt cele mai recente care s-au alăturat curentului
- 6 din 10 elevi spun că gândesc mai puțin de când folosesc Inteligența Artificială. 80% folosesc zilnic A.I. pentru școală și teme
- 6 din 10 studenți din România spun că știu să-și gestioneze banii bine. Ce domenii atrag cei mai mulți tineri
Funcția e disponibilă doar în browser-ul Safari. Companiile de publicitate se plâng că funcția are trei probleme mari care le fac să piardă bani. După ce ai activat modul „Distraction Control”, reclamele nu se mai întorc nici dacă încarci din nou pagina. Alta problemă – funcția ar trebui să scoată reclamele de pe o singură pagină a unui site, dar cei care au testat-o spun că se activează automat pentru întreg site-ul.
Cel mai grav pentru cei care vând reclame online – utilizatorii nu mai pot accepta să primească reclame personalizate. Apple se apară și spune că acuzațiile nu sunt adevărate – funcția nu afectează conținutul care se schimbă des cum sunt reclamele.
Partenerii noștri


