- „Woke” a devenit „un cuvânt murdar”, spune fostul șef British Vogue.
- Enninful: frumusețea nu e doar „subțire și europeană”.
- Platforma sa, EE72, promovează incluziunea în modă.
Ne întoarcem la modele oversize? Diversitatea e din nou în vogă. Fostul șef Vogue, Edward Enninful, spune că frumusețea riscă să se întoarcă la tiparul anilor ’90, super-slabă și europeană. În plin London Fashion Week, el spune că anti-diversitatea are „un moment” și că „woke a devenit un cuvânt murdar”. Drept răspuns, a lansat noua platformă EE72, care pune în prim-plan incluziunea și o are pe Julia Roberts pe prima copertă.
Dar nu doar moda se ceartă pe diversitate. În spitalele britanice, medici și asistente acuză că programele DEI, diversitate, echitate și incluziune, au scăpat de sub control. Exemple? Bărbați întrebați dacă sunt însărcinați la tomograf, plus cheltuieli de peste 46 de milioane de euro anual pentru personal dedicat.
TOP ARTICOLE
- Tot mai multe branduri mari adoptă campanii anti‑Inteligență Artificială. Heineken și Aerie sunt cele mai recente care s-au alăturat curentului
- Tinerii sub 27 de ani nu mai vor filme cu scene sexuale sau drame. Ce conținut consumă cel mai des Generația Z
- 6 din 10 studenți din România spun că știu să-și gestioneze banii bine. Ce domenii atrag cei mai mulți tineri
De la podium la sala de așteptare, cultura „identității” și standardele de frumusețe se ciocnesc cu realitatea politicilor publice.
Partenerii noștri


