 
        
    - Fashion Nova i-a nemulțumit pe urmăritori cu ultima campanie.
- Ultima campanie a brandului a promovat body positivity.
- Fanii i-au criticat pentru că modelele alese aveau abdomenul plat.
Fata mea este model, n-are niciun colăcel! Industria modei e criticată pentru lipsa de diversitate!
Fashion Nova a încercat să fie „body positive”, dar publicul a fost nemulțumit de rezultat. Ultima campanie a brandului american a fost criticată aspru de urmăritori – nu și-a respectat promisiunea de diversitate. În postările lor de pe Instagram sunt poze sau videoclipuri cu un grup de modele atractive îmbrăcate în costume de baie de diferite mărimi – de la XS la XL.
TOP ARTICOLE
- Tot mai multe branduri mari adoptă campanii anti‑Inteligență Artificială. Heineken și Aerie sunt cele mai recente care s-au alăturat curentului
- Tinerii sub 27 de ani nu mai vor filme cu scene sexuale sau drame. Ce conținut consumă cel mai des Generația Z
- 6 din 10 studenți din România spun că știu să-și gestioneze banii bine. Ce domenii atrag cei mai mulți tineri
Modelele alese de ei erau cu abdomenul plat și siluete în formă de clepsidră. Urmăritorii au spus în comentarii că sunt dezamăgiți de ceea ce consideră Fashion Nova campanie „body positivity” – voiau să vadă mai multe modele cu burtică sau șolduri proeminente, celulită și vergeturi.
Brand-ul nu a dat un răspuns momentan – dar fanii consideră că este o strategie de marketing și brandul nu promovează cu adevărat body positivity.
Partenerii noștri
 
                                    

