- Compania aeriană EasyJet urmărește pe ascuns pasagerii cu bagaje prea mari.
- EasyJet oferă 1,5 € de bagaj raportat angajaților din aeroporturi.
- Pasagerii cu bagaje mai mari trebuie să plătească 55 € extra.
- EasyJet subcontractează angajații companiilor care gestionează bagajele.
- Programul de urmărire a pasagerilor a început acum câțiva ani.
- Povestea s-a aflat după ce un mail intern al Swissport a ajuns în presă.
Au pus turnători în aeroporturi – pentru nici 2 euro te dau pe mâna companiilor aeriene, că ai bagajul prea mare. Compania aeriană EasyJet se folosește de angajații firmelor care gestionează bagajele din aeroporturi – le oferă 1 euro și jumătate celor care identifică pasagerii cu bagaje de mână mai mari decât cel standard.
EasyJet spune că respectă politica companiilor partenere, cum sunt DHL sau Swissport, și nu afectează fluxul de muncă al agenților pe care-i recrutează de la terți. O afacere bună pentru EasyJet, care îi taxează cu 55 de euro pe pasagerii cu bagaje mari, dar oferă 1,5 euro celor care îi reperează.
TOP ARTICOLE
- Google crește creativitatea individuală, dar reduce soluțiile noi. Cum schimbă internetul modul de gândire
- Congresul american a adoptat „One Big Beautiful Bill”. Legea lui Trump a fost aprobată de Camera Reprezentanților cu 218 voturi pentru
- Trump a amânat introducerea tarifelor de import până pe 1 august: „Bani mulți vor începe să intre pe 1 august”
Se întâmplă în cel puțin 7 aeroporturi din Marea Britanie, și nu de ieri de azi – programul a început în urmă cu câțiva ani, dar a fost ținut secret. A ieșit la iveală în urma unui mail intern al companiei Swissport care a fost scăpat în presă.
Partenerii noștri