- Compania aeriană EasyJet urmărește pe ascuns pasagerii cu bagaje prea mari.
- EasyJet oferă 1,5 € de bagaj raportat angajaților din aeroporturi.
- Pasagerii cu bagaje mai mari trebuie să plătească 55 € extra.
- EasyJet subcontractează angajații companiilor care gestionează bagajele.
- Programul de urmărire a pasagerilor a început acum câțiva ani.
- Povestea s-a aflat după ce un mail intern al Swissport a ajuns în presă.
Au pus turnători în aeroporturi – pentru nici 2 euro te dau pe mâna companiilor aeriene, că ai bagajul prea mare. Compania aeriană EasyJet se folosește de angajații firmelor care gestionează bagajele din aeroporturi – le oferă 1 euro și jumătate celor care identifică pasagerii cu bagaje de mână mai mari decât cel standard.
EasyJet spune că respectă politica companiilor partenere, cum sunt DHL sau Swissport, și nu afectează fluxul de muncă al agenților pe care-i recrutează de la terți. O afacere bună pentru EasyJet, care îi taxează cu 55 de euro pe pasagerii cu bagaje mari, dar oferă 1,5 euro celor care îi reperează.
TOP ARTICOLE
- Tot mai multe branduri mari adoptă campanii anti‑Inteligență Artificială. Heineken și Aerie sunt cele mai recente care s-au alăturat curentului
- Tinerii sub 27 de ani nu mai vor filme cu scene sexuale sau drame. Ce conținut consumă cel mai des Generația Z
- 6 din 10 studenți din România spun că știu să-și gestioneze banii bine. Ce domenii atrag cei mai mulți tineri
Se întâmplă în cel puțin 7 aeroporturi din Marea Britanie, și nu de ieri de azi – programul a început în urmă cu câțiva ani, dar a fost ținut secret. A ieșit la iveală în urma unui mail intern al companiei Swissport care a fost scăpat în presă.
Partenerii noștri
 
                                    

