- „Dermfluencerii” sunt influencerii care demontează mituri despre piele.
- Social media redefinește educația medicală și brandurile de îngrijire.
- România are propriii „dermfluenceri” care combat miturile despre piele.
Cea mai bună reclamă se face pe Tik-Tok! „Derfmfluencerii” sunt magnet pentru studenți la facultatea de medicină.
Influencerii care demontează mituri despre skincare, piele și branduri cosmetice au primit și un nume „dermfluenceri”. Ei nu atrag doar share, like și comment – ci transmit și pasiunea pentru dermatologie. Postările în care doctorii vorbesc scurt și la obiect despre afecțiunile pielii – au stârnit curiozitatea tinerilor, iar asta s-a văzut și în numărul tot mai mare al studenților care aleg o specializare în dermatologie. E concluzia studiului apărut în revista Allure.
TOP ARTICOLE
- Tot mai multe branduri mari adoptă campanii anti‑Inteligență Artificială. Heineken și Aerie sunt cele mai recente care s-au alăturat curentului
- 6 din 10 elevi spun că gândesc mai puțin de când folosesc Inteligența Artificială. 80% folosesc zilnic A.I. pentru școală și teme
- 6 din 10 studenți din România spun că știu să-și gestioneze banii bine. Ce domenii atrag cei mai mulți tineri
Pe lângă faimoasa Dr. Sandra Lee care e cunoscută în online ca Dr. Pimple Popper, avem și noi dermfluencerii noștri. Dr. Gabriela Bud , Miahil Pautov sau Dr.Elena-Ana Ramașcanu sunt doar câțiva dintre ei.
Partenerii noștri


