- 40% dintre români cheltuie mai mult când pe fundal e muzica preferată.
- 60% dintre români vor să audă muzica cunoscută în mall-uri.
- 83% dintre români spun că își petrec timpul liber în magazine.
7 din 10 români merg la mall cel puţin o dată pe săptămână. Românii stau la mall, în medie, două ore, 73% dintre bărbați mergând la mall de câteva ori pe săptămână. Generația Z (14-25 de ani) stă cel mai mult la mall, aproape 3 ore.
Unul din doi români prelungește sesiunea de cumpărături dacă aude, pe fundal, muzica preferată – arată un studiu Reveal Marketing Research.
TOP ARTICOLE
- ȘTIU, 5 decembrie, ora 20:00, cu Mădălin Mihai și Tamara Ceaicovschi. Invitat: Mirela Pascu, fondator ThinkUP Marketing
- O polițistă din Marea Britanie a fost concediată pentru comportament indecent. Femeia și-a pipăit doi colegi și a vrut să o sărute pe o alta
- Guvernul Bolojan încalcă Legea. Bugetul pentru 2026 trebuie depus până în decembrie
40% spun că muzica bună îi determină să cheltuie mai mult. Același studiu mai arată că peste 60% dintre românii chestionați vor să audă muzica cunoscută în mall-uri și în supermarketuri. Magazinele și mall-urile sunt principalele destinații de timp liber ale românilor.
Citește și
- Party-urile de Crăciun: Cum refuzi o invitație fără să superi pe nimeni? Topul scuzelor „acceptabile”
- Somnul neregulat și demența: Legătura periculoasă dintre cele două
- Gen Z: Banii sau Iubirea? 49% se uită la situația financiară când își caută partener
Partenerii noștri


