- Guerlain a construit o pădure de lux în fața magazinului cu animații 3D.
- Galeriile Lafayette au ales decorațiuni cu tematică de festival.
- În Dubai, Dior a optat pentru brazi, elemente de auriu și luminițe.
Brandurile de lux și-au etalat hainele de sărbătoare. Parisul parcă e desprins din poveste după ce brandurile și-au decorat vitrinele în cel mai original mod. Guerlain a construit o pădure în fața magazinului și a adus-o la viață prin animațiile 3D.
Și Galeriile Lafayette au dat clasă anul ăsta cu un brad în inima brandurilor de lux și o tematică de festival plină de culori, sclipici și joc de lumini.
TOP ARTICOLE
- Ministerul Sănătății din Franța pregătește spitalele de război. Estimările prevăd între 10.000 și 50.000 de pacienți
- Taco Bell testează A.I. vocal în peste 500 de drive-through-uri. Până acum, clienții se plâng de erori și timpi de așteptare
- WhatsApp lansează Writing Help, un asistent A.I. pentru mesaje. Inteligența Artificială rescrie textele în stil profesional, amuzant sau suportiv
Luxul nu se oprește la Paris. Influencerii au dat buzna și în magazinele Dior din toate lumea. În Dubai, Dior a optat pentru eleganță, așa cum ne-a obișnuit. Brazi, lumini calde și elemente de auriu.
Citește și
- „Gripa bărbatului”: De ce sunt bărbații mai sensibili decât femeile?
- „Ieslea incluzivă” îl prezintă pe Iisus cu două mame, într-o biserică din sudul Italiei. Preotul: „Nu există doar familia tradițională”
- FOTO. Lumea văzută de sus: 16 imagini impresionante ale anului 2023, surprinse din satelit
Partenerii noștri