- Guerlain a construit o pădure de lux în fața magazinului cu animații 3D.
- Galeriile Lafayette au ales decorațiuni cu tematică de festival.
- În Dubai, Dior a optat pentru brazi, elemente de auriu și luminițe.
Brandurile de lux și-au etalat hainele de sărbătoare. Parisul parcă e desprins din poveste după ce brandurile și-au decorat vitrinele în cel mai original mod. Guerlain a construit o pădure în fața magazinului și a adus-o la viață prin animațiile 3D.
Și Galeriile Lafayette au dat clasă anul ăsta cu un brad în inima brandurilor de lux și o tematică de festival plină de culori, sclipici și joc de lumini.
TOP ARTICOLE
- Tot mai multe branduri mari adoptă campanii anti‑Inteligență Artificială. Heineken și Aerie sunt cele mai recente care s-au alăturat curentului
- Tinerii sub 27 de ani nu mai vor filme cu scene sexuale sau drame. Ce conținut consumă cel mai des Generația Z
- 6 din 10 studenți din România spun că știu să-și gestioneze banii bine. Ce domenii atrag cei mai mulți tineri
Luxul nu se oprește la Paris. Influencerii au dat buzna și în magazinele Dior din toate lumea. În Dubai, Dior a optat pentru eleganță, așa cum ne-a obișnuit. Brazi, lumini calde și elemente de auriu.
Citește și
- „Gripa bărbatului”: De ce sunt bărbații mai sensibili decât femeile?
- „Ieslea incluzivă” îl prezintă pe Iisus cu două mame, într-o biserică din sudul Italiei. Preotul: „Nu există doar familia tradițională”
- FOTO. Lumea văzută de sus: 16 imagini impresionante ale anului 2023, surprinse din satelit
Partenerii noștri


