- În China, unele toalete cer să vezi reclame pentru hârtie igienică.
- Sistemul a fost gândit ca să reducă risipa din spațiile publice.
- În 2017, au apărut primele scannere faciale pentru hârtie.
Credeai că reclamele de pe YouTube sunt enervante? Chinezii au inventat toaleta în care primești hârtie igienică doar după ce urmărești un scurt moment publicitar.
Totul face parte din așa-numita „revoluție a toaletelor” – un program lansat pentru a reduce risipa. În trecut, autoritățile au testat și dispensere cu recunoaștere facială, care îți ofereau doar 60 de centimetri de hârtie la fiecare 9 minute.
TOP ARTICOLE
- Tot mai multe branduri mari adoptă campanii anti‑Inteligență Artificială. Heineken și Aerie sunt cele mai recente care s-au alăturat curentului
- Tinerii sub 27 de ani nu mai vor filme cu scene sexuale sau drame. Ce conținut consumă cel mai des Generația Z
- Microdramele din China cuceresc acum publicul din SUA. Episoadele de 2 minute fac mai multe vizualizări ca HBO Max
Acum, tehnologia a mai urcat o treaptă: dacă scanezi un cod QR și urmărești câteva reclame, dispenserul eliberează hârtia. Nu vrei reclame? Nicio problemă: plătești 7 cenți și îți rezolvi treaba.
Videoclipurile au devenit virale și au stârnit hohote de râs, dar și dezbateri. Susținătorii spun că e o metodă inteligentă de a opri risipa. Criticii cred, însă, că reclama în astfel de momente nu miroase a bine.
Partenerii noștri


