Britanica Joan Partridge a devenit influenceriță la 103 ani. Ea se machiază zilnic, iar căminul a pus rutina ei pe social media

  • Peste 200.000 de oameni au urmărit primul clip al lui Joan.
  • O companie de cosmetice i-a oferit un contract lui Joan.
  • Tuna e cel mai popular petfluencer de pe Instagram.
  • Tuna e pe Instagram din 2012 și are peste 2 mil. de urmăritori.

Există viață și la peste 100 de ani. Joan Partridge, o stră-bunicuță de 103 ani s-a trezit influencer fără să vrea. Ea se machiază în fiecare zi, iar managerul căminul unde locuiește a pus pe social media un clip cu rutina ei zilnică. 200.000 de oameni au urmărit videoclipul, scrie BBC.

Un urmăritor a dat tag companiei ale cărei produse le folosește Joan, iar compania a decis să lanseze o campanie de marketing cu Joan ca influencer. Joan spune că nu iese nicăieri fără să-și pună măcar un fard de obraz. Și câinele tău poate ajunge vedetă pe social media. Dacă e simpatic, jucăuș și bine îngrijit, succesul e garantat.

Tuna e unul dintre cei mai populari câini de pe Instagram – a adunat două milioane de fani din 2012 încoace. Cățelul este din rasa chiweenie – o combinație de chihuahua cu teckel. Proprietarul lui încasează peste 300 de euro pe lună la fiecare 10.000 de urmăritori. Cățelul își face loc în bugetele brandurilor care știu că uneori, ca să vinzi un produs, ai nevoie de un cățel mai mult decât o celebritate.

Cercetătorii din marketing spun că animalele cu conturi în online oferă mai multă încredere decât influencerii. Publicul reacționează mai bine, interacționează mai mult și e mai deschis la cumpărături. Psihologii observă un alt efect – în perioade de criză, incertitudine sau stres social, contentul cu animale mai ales câinii, devine un refugiu. În topul pet-fluencerilor este Jiff, un pomeranian, care are 9 milioane de urmăritori.