Braxton Harst, un băiat de 13 ani, a devenit celebru pe TikTok cu torturile sale. Clienții vin și de la sute de kilometri să-i cumpere creațiile

  • Braxton are 13 ani și are milioane de vizualizări pe TikTok.
  • Braxton coace torturile noaptea sau după școală.
  • Pasiunea lui Braxton l-a făcut ținta bullying-ului la școală.
  • Părinții săi au fost nevoiți să-l transfere la o școală privată.
  • Braxton a strâns 3.000 $ de la fani pentru o tabără culinară.

Braxton Harst, un puști de 13 ani din America, a reușit să ajungă vedetă pe TikTok cu torturile pe care le face. N-a făcut cursuri, a învățat din propriile greșeli. Gătește noaptea târziu sau după școală, dar mereu cu muzică pe fundal, scrie People.

Primul lui tort-curcubeu, cu 5 straturi, a ajuns viral pe TikTok și de atunci comenzile și vizualizările au început să curgă. Acum, are milioane de vizualizări și colaborează cu branduri ca Barbie, Betty Crocker sau musicalul Wicked. Doar că, din cauza pasiunii sale, a devenit ținta bullying-ului din partea colegilor, așa că părinții l-au mutat la o școală privată. Acum, oamenii fac și sute de kilometri ca să îi cumpere creațiile.

Braxton a reușit să strângă 3.000 de dolari de la fanii de pe TikTok. Cu banii ăștia vrea să meargă la o tabără culinară de vară în New York. Pe viitor, puștiul vrea să devină atreprenor în cofetărie și să-și lanseze propriul brand, „Braxton Bakes”.

Nu toate încercările au fost ușoare: cel mai dificil tort a fost unul în formă de inimă, inspirat de musicalul Wicked, cu decoruri complicate, care l-a făcut să se simtă frustrat, dar a perseverat și a reușit. Popularitatea lui Braxton pe TikTok a crescut rapid, adunând milioane de vizualizări și colaborări cu branduri mari precum Barbie, Betty Crocker și chiar musicalul Wicked. Deși torturile sale arată impecabil online, procesul este adesea dezordonat, cu frișcă peste tot și multe ustensile folosite.

Un moment emoționant a fost când a fost invitat să învețe o fetiță să coacă, iar împreună au făcut un tort pentru bunica acesteia, consolidându-i sentimentul de apartenență și utilitate. Pentru viitor, Braxton visează să devină antreprenor în cofetărie, să-și lanseze propriul brand, „Braxton Bakes”, dar promite că va păstra mereu timp pentru a coace doar pentru plăcerea lui personală.