- În medie, angajații țin pentru ei 8% din ce ar vrea să spună în companie.
- The Last 8% e strategia care le dă angajaților curajul să spună adevărul.
- Sistemul Last 8% crește curajul, încrederea și performanța organizațională.
- Gap-ul comportamental ascuns costă organizațiile milioane de dolari.
- Organizațiile cu Last 8% Culture reduc cu până la 50% întârzierile decizionale.
- Descoperirea este bazată pe neuroștiință și psihologie organizațională.
Când crezi că nu mai poți, mai poti un pic – cam 8%. Este procentul de adevăr pe care toți evită să-l spună în companii – de aici vin toate necazurile. „The Last Eight Percent” este noua cultură organizațională care face senzație în lumea afacerilor. O cercetare care vine de la Institutul pentru Sănătate și Potențial Uman din Toronto arată că adevărurile dure, care nu sunt spuse în ședințe sau în clipele în care sunt luate decizii importante, lasă companiile fără bani.
Majoritatea angajaților n-au curajul să dea un feedback real și țin pentru ei 8% din ce ar spune în mod normal, dacă n-ar simți presiunea superiorilor sau a colegilor. Sunt rezultatele studiului care a evaluat 34 de mii de profesioniști din mediul de business, în funcție de repere neuroștiințifice și de psihologie organizațională.
TOP ARTICOLE
- În SUA, 30 de milioane de persoane au mici afaceri individuale. De ce preferă americanii să fie freelanceri în loc de angajați
- Coaliția a discutat pachetul de măsuri fiscale alături de Președintele Nicușor Dan. Care sunt principalele reforme ale Guvernului
- Vizitezi capitala sau cel mai mare oraș dintr-o țară? Topul orașelor „secundare” în care e inclusă și România
Studiu de caz: un producător auto global a pierdut 80 de milioane de dolari într-un singur an, pentru că șefii n-au avut curajul să spună ce le stătea pe suflet în fața investitorilor și n-au luat deciziile dificile la timp. Companiile care adoptă sistemul „Last Eight Percent” au o eficiență cu până la 50% mai mare în luarea deciziilor dificile și o duc mai bine financiar, prin reducerea costurilor de retenție a angajaților și rezolvarea conflictelor interne.
Last 8% Culture Map – clasifică organizațiile în patru tipuri:
- Family – atmosferă caldă, dar adesea se evită confruntarea.
- Transactional – axată pe rezultate, dar rece și fragmentată.
- Fear-Based – dominată de tăcere și conformism.
- Combinația optimă, unde oamenii spun adevărul complet și se creează încredere și responsabilitate.
Partenerii noștri