Agățatul e pe cale de dispariție, chiar dacă stai pe Bumble și Tinder. Aplicațiile sociale de dating cu A.I. le vor înlocui pe cele clasice

Agățatul e pe cale de dispariție, chiar dacă stai pe Bumble și Tinder. Aplicațiile sociale de dating cu A.I. le vor înlocui pe cele clasice
  • 12 investitori au analizat evoluția rețelelor sociale.
  • Gen Z și Alpha dictează ce e la modă pe social media.
  • Utilizatorii tineri postează tot ce fac pe social media.
  • Algoritmii social media vor fi modificați complet în viitor.
  • Utilizatorii vor platforme cu cercuri restrânse de prieteni.

Am ajuns în punctul în care ne-am săturat de social media, dar nu vrem să renunțăm. Reinventăm aplicațiile ca să ne placă din nou. 12 investitori au analizat piața și au pus pe foaie ce le trebuie rețelelor sociale dacă vor să mai aibă succes și în viitor. Prima regulă – tinerii dictează ce e la modă. Ei stau cel mai mult pe social media, așa că aplicațiile trebuie să arate exact așa cum vor cei din generația Z și generația Alpha.

Tipul de conținut de pe social media o să se schimbe și el – trecem de la simple postări, la adevărate amprente digitale unde utilizatorii postează tot ce se întâmplă în viața lor. Algoritmii trebuie modificați complet. Utilizatorii de social media nu mai caută să vadă postări de la necunoscuți din toată lumea. Vor cercuri restrânse de prieteni, grupuri private și conținut care te face să simți că aparții unei comunități.

Agățatul, așa cum îl știm astăzi e și el pe cale de dispariție – chiar dacă stai pe Bumble și Tinder. Aplicațiile care potrivesc persoane cu inteligență artificială sunt tot mai căutate și le vor lua complet locul aplicațiilor clasice de dating.

Investitorii le avertizează pe companiile mici să fie atente dacă vor să profite de upgrade-ul rețelelor sociale. Giganții, precum Facebook, Instagram sau TikTok, vor implementa rapid funcții noi ca să nu își piardă succesul.