Piața alternativelor la carne a căzut cu 7% anul trecut. CEO-ul Impossible Food spune că a greșit strategia de marekting

  • Mesajele ar fi trebuit să vizeze consumatorii de carne.
  • Noua strategie pune accent pe gustul produselor și nutriție.
  • Impossible Foods își propune să producă un burger hibrid.

Șefii companiilor de mâncare vegană își mușcă buzele. Au greșit și acum taie în carne vie.

CEO-ul Impossible Foods spune că produsele pe bază de plante au fost vândute greșit și au devenit „woke, partizane și divizante”. După un entuziasm inițial, piața alternativelor la carne a căzut cu 7% anul trecut. Și asta pentru că strategiile de marketing s-au concentrat pe vegani, nu pe publicul larg.

Mesajele ar fi trebuit să vizeze consumatorii de carne, să-i convingă să încerce produsele, fără să-i insulte. Așa că acum schimbă macazul. Noua strategie pune acces pe incluziune, pe gustul produselor, pe calitate și nutriție. Renunță și la accentul pus pe sustenabilitate, care nu a funcționat.

Mai mult, Impossible Foods, e gata să producă un burger hibrid, 50% vegetal și 50% carne, ca să atragă și segmentul flexitarienilor.