- Brandul ar fi nevoit să acopere 65% din factura de nuntă.
- 17% dintre femei sunt dispuse să pună sigla firmei pe rochie.
- 18% sunt de acord să menționeze brandul în jurăminte.
Rochia e albă, dar nunta e… cu logo. 61% dintre americani spun că ar accepta cu bucurie ca nunta lor să fie sponsorizată de un brand. Unul care, bineînțeles, le achită o parte consistentă din factură. Brandul ideal trebuie să acopere cam 65% din factura de nuntă, arată un studiu Talker Research.
Unii sunt chiar dispuși să pună sigla firmei pe rochia de mireasă , 17% dintre respondenți. Bărbații sunt mai deschiși decât femeile: 21% față de 17% s-ar afișa cu un logo pe ținută. Ce mai acceptă americanii în ziua lor cea mare: cocktailuri inspirate de brand, aproape 60% ,sigla brandului pe invitații, meniuri sau pe tort, menționarea brandului în jurăminte, iar 57% ar lăsa mascota firmei sp-și facă de cap la nuntă sau chiar să oficieze ceremonia.
TOP ARTICOLE
- Tot mai multe branduri mari adoptă campanii anti‑Inteligență Artificială. Heineken și Aerie sunt cele mai recente care s-au alăturat curentului
- 6 din 10 elevi spun că gândesc mai puțin de când folosesc Inteligența Artificială. 80% folosesc zilnic A.I. pentru școală și teme
- 6 din 10 studenți din România spun că știu să-și gestioneze banii bine. Ce domenii atrag cei mai mulți tineri
În 2025, costurile pentru o nuntă în România au explodat. Costul total al unei nunți variază între 5.000 și 20.000 de euro, în funcție de locație, muzică, foto-video și decorațiuni.
Și darurile sunt pe măsură. Nașii lasă între 4.000 și 10.000 de lei. Părinții, între 3.000 și 6.000. Iar rudele apropiate dau și ele între 2.000 și 4.000 de lei, arată un sondaj Avangarde Events.Organizarea nunților s-a scumpit cu 15% față de anul trecut.Totul, într-o economie în care salariul minim net e 2.574 de lei. Asta înseamnă că pentru mulți români, o nuntă e echivalentă cu o lună întreagă de muncă.
Partenerii noștri


