„România trebuie să renunțe la mituri precum Dracula, Miorița sau Sfinxul”. Bogdan Brînzaș propune construirea unui brand de țară bazat pe o afacere sustenabilă

  • Specialist în branding, Bogdan Brînzaș a lansat o nouă carte la FICT.
  • Volumul se numește „Brand România. Marea evadare dintre Miorița și Dracula”.
  • Brînzaș consideră că brandurile Miorița sau Dracula trebuie desființate.
  • Brînzaș propune construirea unui brand de țară bazat pe o afacere sustenabilă.

Bogdan Brînzaș, specialist în branding și pionier al domeniului în România, propune o schimbare radicală de paradigmă: România trebuie să renunțe la mituri precum Dracula, Miorița sau Sfinxul și să își construiască un brand de țară bazat pe o afacere sustenabilă, valabilă pentru următorii 50 de ani.

Invitat la Festivalul Internațional de Carte Transilvania, Brînzaș și-a lansat noua carte. În volumul „Brand România. Marea evadare dintre Miorița și Dracula”, autorul analizează toate campaniile de promovare eșuate după 1990 și propune o alternativă clară: construirea unui business de țară.

Festivalul Internațional de Carte Transilvania are loc în perioada 24–28 septembrie, în Piața Unirii din Cluj-Napoca.