Poşta Română își schimbă identitatea vizuală. 48 de mii de euro va costa întreaga strategie de rebdranding

  • Poșta Română își schimbă fața după 21 de ani și devine subiect de glume.
  • Noul look al Poștei Române costă 48 de mii de euro.
  • Compania Națională a avut un profit record în 2024: 85,3 milioane de lei.

Se vede de la o poștă noul logo al Poștei Române! Doar că… nu prea-l înțelege nimeni. După ce a făcut încă de ieri subiectul glumelor pe internet, compania Națională, veche de 163 de ani, a anunțat oficial că trece printr-un amplu proces de rebranding. Noua identitate vizuală a apărut întâi pe siteul OSIM și de acolo a fost comentată pe rețelele sociale de sute de români nedumeriți. 48 de mii de euro va costa întreaga strategie de rebdranding. Au de unde: Poșta Română a încheiat anul 2024 cu un profit istoric, de 85,3 milioane de lei.

Deși vechiul logo nu mai fusese upgradat încă din 2004, oamenii sunt nemulțumiți în principal că noul logo nu are nicio legătură cu obiectul de activitate al companiei.

„Compania Naţională Poşta Română a demarat în 2025 un proces de rebranding şi diversificare a portofoliului de branduri, cu accent pe ghişeuri universale, curierat şi logistică şi servicii financiar-bancare digitale, procesul aflându-se în plină desfăşurare”, a fost precizarea Poștei ca răspuns „la informațiile și imaginile apărute recent în spațiul public”.