- Firmele mici pot deja să își sune clienții cu roboți din WhatsApp.
- În viitor roboții companiilor de pe WhatsApp vor oferi suport.
- WhatsApp vrea ca clienții să poată folosi mesaje vocale cu companiile.
Relația cu roboții devine din ce în ce mai strânsă. Nu te speria când răspunzi la telefon și dai de un robot: marile companii folosesc A.I.-ul ca să te țină aproape.
Meta a anunțat că toate companiile pot să folosească de acum roboți ca să își sune clienții prin aplicația WhatsApp Business. Roboții vor fi folosiți inițial pentru apeluri în care companiile își promovează produsele — funcție care era deja disponibilă pe WhatsApp pentru afacerile mai mici.
TOP ARTICOLE
- Tot mai multe branduri mari adoptă campanii anti‑Inteligență Artificială. Heineken și Aerie sunt cele mai recente care s-au alăturat curentului
- Tinerii sub 27 de ani nu mai vor filme cu scene sexuale sau drame. Ce conținut consumă cel mai des Generația Z
- 6 din 10 studenți din România spun că știu să-și gestioneze banii bine. Ce domenii atrag cei mai mulți tineri
Următorul pas sunt roboții care îți rezolvă problemele pe care le ai – o să le ia locul agenților call center și o să vorbească cu tine și atunci când suni tu companiile și nu invers.
Ca lucrurile să devină și mai comode pentru clienți, Meta spune că, în viitor, o să putem să schimbăm și mesaje vocale cu companiile.
Partenerii noștri
 
                                    

