- Firmele mici pot deja să își sune clienții cu roboți din WhatsApp.
- În viitor roboții companiilor de pe WhatsApp vor oferi suport.
- WhatsApp vrea ca clienții să poată folosi mesaje vocale cu companiile.
Relația cu roboții devine din ce în ce mai strânsă. Nu te speria când răspunzi la telefon și dai de un robot: marile companii folosesc A.I.-ul ca să te țină aproape.
Meta a anunțat că toate companiile pot să folosească de acum roboți ca să își sune clienții prin aplicația WhatsApp Business. Roboții vor fi folosiți inițial pentru apeluri în care companiile își promovează produsele — funcție care era deja disponibilă pe WhatsApp pentru afacerile mai mici.
TOP ARTICOLE
- Ministerul Sănătății din Franța pregătește spitalele de război. Estimările prevăd între 10.000 și 50.000 de pacienți
- Taco Bell testează A.I. vocal în peste 500 de drive-through-uri. Până acum, clienții se plâng de erori și timpi de așteptare
- WhatsApp lansează Writing Help, un asistent A.I. pentru mesaje. Inteligența Artificială rescrie textele în stil profesional, amuzant sau suportiv
Următorul pas sunt roboții care îți rezolvă problemele pe care le ai – o să le ia locul agenților call center și o să vorbească cu tine și atunci când suni tu companiile și nu invers.
Ca lucrurile să devină și mai comode pentru clienți, Meta spune că, în viitor, o să putem să schimbăm și mesaje vocale cu companiile.
Partenerii noștri