- Chinezii au mutat clădirile ca să facă sub ele parcare și mall.
- Clădirile au fost mutate câte 10 metri pe zi.
- Elvețienii au mutat o clădire de 7.000 de tone în 2012.
- Elvețienii au folosit prese hidraulice, roți de fier și linii de cale ferată.
- Clădirea din Zürich a fost mutată cu 5 metri pe oră.
Chinezii au mutat un întreg complex rezidențial vechi de peste 100 de ani cu roboți hidraulici ca să facă sub ele parcări subterane, stații de metrou și un mall subteran. Au avut nevoie de 432 de roboți ca să mute clădirile de peste 7.000 de tone care se întind pe 4.000 de metri pătrați. Toate clădirile au fost mutate odată cu câte 10 metri pe zi și vor fi aduse înapoi după ce sunt terminate lucrările în subteran, scrie Oddity Central.
Modulele A.I. au ajutat roboții speciali de terasament, care pot opera în spații cu o lățime mai mică de 1,2 metri, să facă distincția între argilă și obstacolele solide pentru a evita provocarea de daune ireparabile, iar roboții de foraj să navigheze pe aleile și coridoarele înguste din Zhangyuan.
TOP ARTICOLE
- Tot mai multe branduri mari adoptă campanii anti‑Inteligență Artificială. Heineken și Aerie sunt cele mai recente care s-au alăturat curentului
- Tinerii sub 27 de ani nu mai vor filme cu scene sexuale sau drame. Ce conținut consumă cel mai des Generația Z
- Microdramele din China cuceresc acum publicul din SUA. Episoadele de 2 minute fac mai multe vizualizări ca HBO Max
După ce s-a săpat sub Zhangyuan, întregul complex de clădiri a fost ridicat pe un cadru de oțel armat și mutat într-un ritm de 10 metri pe zi, folosind un total de 432 de roboți mici care merg. Acești roboți care se deplasează singuri și au un gabarit redus pot fi controlați de la distanță și, în ciuda ritmului lor de melc, pot muta în siguranță clădiri sau complexe întregi de clădiri.
Chiar dacă chinezii sunt mândri de reușita lor, europenii au reușit să facă o treabă bună și fără roboți. Elvețienii au mutat și ei o clădire de aproape 7.000 de tone în 2012 ca să îi facă loc unei căi ferate și le-a luat mai puțin decât chinezilor pentru că au mutat-o cu 5 metri pe oră. Nu au avut nevoie nici de roboți, au făcut-o clasic, cu două prese hidraulice, 500 de roți de fier și 6 linii de cale ferată.
Partenerii noștri
 
                                    

