Pickle, aplicația care transformă moda în afacere: o influenceriță din SUA a câștigat 13.000 de dolari în aprilie, după ce și-a închiriat hainele

  • Pickle e o platformă de închiriat haine din SUA.
  • Aplicația de închiriat haine Pickle a fost fondată în 2022 și a atras investiții de 20 de milioane de dolari.
  • Femeile din SUA câștigă între 3-12.000 de dolari/lună cu Pickle.
  • Pe Pickle sunt listate 200.000 de haine, de la 2.000 de branduri

„Moda este armura cu care supraviețuim realității de zi cu zi”, spunea celebrul fotograf de fashion Bill Cunningham. Iar femeile din State îi urmează ideea. Tot mai multe dintre ele își transformă dressing-ul în sursă de venit. Totul cu ajutorul aplicației de închiriat haine Pickle, care în doar 3 ani de la înființare a atras investiții de 20 de milioane de dolari.

O influenceriță din America și-a listat hainele pe Pickle, iar în luna aprilie a câștigat 13.000 dolari, scrie Business Insider. Lane Creatore spune că în lunile aglomerate face între 7.000 și 12.000 de dolari pe lună. Ea descrie platforma de închiriat haine că este: „matematica perfectă pentru fete”: cumpără haine nu pentru a le purta, ci pentru a le închiria profitabil. Chiar și femeile care nu câștigă mii de dolari pe lună spun că sunt mulțumite de aplicație: cu banii de pe Pickle își plătesc facturile.

Piesele virale sunt cele purtate de vedete sau de la branduri precum Rat and Boa sau Frankies Bikinis. Pickle există doar în America, oferă livrare în aceeași zi în marile orașe și a deschis magazine fizice în New York, Los Angeles și Miami. Pickle asistă utilizatorii în stabilirea prețurilor, care sunt de obicei între 10% și 20% din prețul original.

Start-up-ul a fost creat de Brian McMahon și Julia O’Mara, foști angajați Blackstone, una dintre cele mai mari și mai influente companii de investiții din lume.