- BYD vrea să vândă 5.000 de mașini până la sfârșitul anului.
- BYD Atto costă 22.000 de euro în echiparea de bază.
- 11 dealeri români au semnat contracte cu BYD.
Tesla lui Musk are concurență serioasă în România. Chinezii de la BYD au venit la noi cu mașini la fel de bune, dar cu prețuri chinezesti. Cu 4 modele Și cu 17 showroom-uri, BYD vrea să vândă 5.000 de mașini până la sfârșitul anului, adică cât a vândut Tesla până acum.
Tesla a intrat în România în 2021,iar anul trecut erau 8.200 de mașini Tesla înmatriculate în România. Chinezii au semant cu 11 dealeri din România care vând mașini în București, Iași, Brașov, Timișoara, Cluj, Constanța și Pitești.
BYD vinde momentat în Romania modele Seal, un sedan mediu, Atto 2, Seal U DM-I și Sealion 7, toate SUV-uri. Cel mai mic preț e de 22.000 de euro pentru Atto 2, mult peste Dacia Spring care pleacă de la 11.000 de euro și a fost cumparată de 22.000 de români anul trecut. Dar chinezii promit că nu se opresc.
TOP ARTICOLE
- Ministerul Sănătății din Franța pregătește spitalele de război. Estimările prevăd între 10.000 și 50.000 de pacienți
- WhatsApp lansează Writing Help, un asistent A.I. pentru mesaje. Inteligența Artificială rescrie textele în stil profesional, amuzant sau suportiv
- Taco Bell testează A.I. vocal în peste 500 de drive-through-uri. Până acum, clienții se plâng de erori și timpi de așteptare
Drumul spre succes pentru o mașină electrică nu trebuie să treacă prea des pe la stația de încărcare.
BYD se laudă cu bateriile lor despre care spun ca vor revoluționa piața auto. În loc de litiu-ion, chinezii folosesc tehnologia litiu-fier-fosfat pentru baterii, ceea ce le face să stocheze mai multă energie și să rămână mai reci decât bateriile pe care le folosește Tesla. Chinezii se laudă și cu siguranța – bateriile lor nu iau foc atat de usor. De încărcat, bateriile se încarcă de la 10 la 80% în 24 de minute.
Partenerii noștri