- Jurnalistul Adam Turner îți spune la ce să fii atent când faci o rezervare la hotel.
- Înainte de rezervarea la hotel, ai grijă la poze și la descrierea proprietății.
- De evitat la hoteluri: lipsa de curățenie, zgomotul excesiv sau paturile incomode.
Uită-te bine la ce hotel rezervi cameră, ca să nu-ți pară rău când ajungi să faci check in-ul. Ți-o spune un om care a stat în peste 5 sute de hoteluri din toată lumea, scrie Business Insider.
Adam Turner, de la Business Insider, jurnalist de travel, are câteva sfaturi utile pentru identificarea hotelurilor de calitate slabă. Înainte de a face o rezervare, spune el, două semnale de alarmă importante sunt fotografiile de proastă calitate sau învechite și descrierile vagi ale proprietății pe site-ul hotelului. Acestea pot indica o lipsă de transparență sau atenție la detalii din partea managementului hotelului.
TOP ARTICOLE
- Iranul vrea să își crească bugetul pentru apărare cu 200%. Generalul Reza Ashtiani: „Putem ține un război de 10 ani”
- Generația Z răspunde la telefon, dar nu spun „Bună ziua”. Tinerii spun că este datoria celui care sună să vorbească primul
- Marea Britanie introduce lecții anti-misoginie în programa școlară de educație sexuală
Un alt indicator esențial înainte de rezervare, spune jurnalistul Adam Turner, este prezența recenziilor negative recente și constante din partea oaspeților. Probleme repetate menționate în recenzii, cum ar fi lipsa de curățenie, zgomotul excesiv sau paturile inconfortabile, pot prevesti o experiență neplăcută. E bine să să verifici recenziile recente și să se cauți modele de probleme recurente.
Nu e însă suficient. După sosirea la hotel, rămâi vigilent. Există și aici trei semnale de avertizare care pot indica o calitate slabă a serviciilor: zonele comune neglijate, camerele murdare și paturile incomode.
Pentru a evita experiențele neplăcute, este important să se acorde atenție acestor semnale de avertizare atât înainte de rezervare, cât și în timpul șederii. O evaluare atentă a fotografiilor, descrierilor și recenziilor, precum și observarea stării generale a hotelului la sosire, pot ajuta la luarea unei decizii informate și la asigurarea unei șederi confortabile și plăcute.
Partenerii noștri