Un magazin a mințit că folosește A.I. pentru comenzi, de fapt erau filipinezi dintr-un call center

  • Un magazin online a mințit că folosește A.I. pentru comenzi.
  • A.I.-ul trebuia să plaseze comenzi și să completeze adresa clienților.
  • Magazinul folosea în locul A.I.-ului angajați filipinezi din call center.
  • Investitorii și clienții magazinului se plâng că au fost păcăliți.

Proverb pentru viitor – nu da tehnologia din mână pe A.I.-ul de pe gard. Fondatorul și fostul CEO al unei firme de comerț electronic din SUA a fost acuzat că a făcut afirmații false cu privire la tehnologia de inteligență artificială a companiei sale, atunci când a angajat lucrători umani într-un centru de apel situat în Filipine.

Saniger, în vârstă de 35 de ani, și-a promovat produsul pentru investitori și public ca o aplicație universală pentru coșul de cumpărături care simplifica cumpărăturile online, deoarece oamenii puteau cumpăra articole de pe orice site de comerț electronic cu o „o singură atingere” folosind aplicația Nate. Aplicația le-a promis utilizatorilor să se ocupe de restul procesului de plată, inclusiv de informațiile de facturare și de expediere, folosind Inteligența Artificială.

În realitate, Saniger, care este originar din Barcelona, ​​s-a bazat pe sute de contractori de la un call center din Filipine pentru a finaliza manual achizițiile făcute de utilizatori prin aplicația Nate.