Brandul Zomer a lansat la Paris Fashion Week geanta fără geantă. Accesoriul „No Budget Bag” a devenit viral

Brandul Zomer a lansat la Paris Fashion Week geanta fără geantă. Accesoriul „No Budget Bag” a devenit viral
  • Brandul Zomer a prezentat în loc de genți doar mânerele genților.
  • Brandul Zomer a apărut în urmă cu doi ani, în 2023, la Paris.
  • Brandul Zomer a fost creat de un designer și un stilist, ambii de origine olandeză.

Geanta lor spațiu nu are. A fost lansată geanta pe care și-o permite oricine: mergi pe stradă doar cu mânere. Important: să fie de brand. La Paris Fashion Week, brandul Zomer, înființat la Paris în urmă cu doi ani, a lansat un accesoriu, care a devenit viral: așa-numita „No Budget Bag”.

Această geantă fără geantă – constă doar într-un mâner, fără corpul genții, fără buzunare sau spațiu de depozitare​. Pe podium, modelele au defilat doar cu un mâner gol în mână.

Prin geanta invizibilă, brandul Zomer ironizează brandurile de lux care, în ultimii ani, au promovat „it bags” – adică acele genți de dimensiuni mici, puțin funcționale, dar care se vând la prețul unei genți de dimensiuni normale.

Până în prezent, Zomer nu a anunțat oficial punerea în vânzare a noului accesoriu și nici nu a vorbit despre un preț estimativ. Mânerele fără geantă ar putea rămâne doar o piesă de podium creată doar pentru a transmite un mesaj, și nu să devină un produs de serie.

La Paris, brandul Zomer a impresionat încă de la startul colecției toamnă-iarnă 2025-2026. Show-ul de modă a început invers, cu finalul colecției prezentat la început, iar multe ținute au fost concepute să fie purtate pe dos: sacouri cu nasturi la spate, gulere de cămașă așezate la tivul paltoanelor și fuste cu deschizătura mutată în față​.

Brandul a fost creat de designerul Danial Aitouganov și stilistul Imruh Asha, ambii de origine olandeză. Numele „Zomer” înseamnă „vară” în limba olandeză.