- Oliver Jay, OpenAI: Trecem de la entuziasm la utilizare eficientă.
- A.I. trebuie să treacă la etapa de utilizare pentru producție.
- Până acum sensul era dinspre Silicon Valley către restul lumii.
OpenAI nu are probleme cu cererea de pe piață, dar are în față o altă provocare.
Oliver Jay, director de strategie la OpenAI spune că acum trebuie să trecem de la entuziasm la utilizarea în viața reală, pentru producție. Asta înseamnă definirea unei noi paradigme în dezvoltarea și operarea cu Inteligența Artificială.
TOP ARTICOLE
- Tot mai multe branduri mari adoptă campanii anti‑Inteligență Artificială. Heineken și Aerie sunt cele mai recente care s-au alăturat curentului
- Tinerii sub 27 de ani nu mai vor filme cu scene sexuale sau drame. Ce conținut consumă cel mai des Generația Z
- Microdramele din China cuceresc acum publicul din SUA. Episoadele de 2 minute fac mai multe vizualizări ca HBO Max
Singapore are cea mai mare utilizare a ChatGPT pe cap de locuitor. Și asta poate fi o șansă pentru statele asiatice, pentru că până acum sensul de dezvoltare era dinspre Silicon Valley către restul lumii.
ChatGPT a depășit 400 de milioane de utilizatori activi pe săptămână. Iar asta pune presiune pe OpenAI, care trebuie să țină pasul cu piața.
Partenerii noștri
 
                                    

