- Un indian reclamă că filmul s-a terminat cu 30 de minute mai tărziu.
- Întârzierea l-a făcut pe spectator să rateze o întâlnire importantă.
- Cinematograful e acuzat că a difuzat două anunțuri și 17 reclame.
Film cu final neașteptat, pentru un lanț de cinema. Au fost obligați de instanță să plătească daune spectatorilor, pentru că au băgat prea multe reclame. Un indian a dat în judecată cinematograful pentru că filmul s-a terminat cu jumătate de oră mai târziu decât scria în program, ceea ce l-a făcut să rateze o întâlnire importantă de muncă.
Înainte de începerea proiecției, cinematograful e acuzat că a dat două anunțuri publice și 17 reclame. A cerut despăgubiri de 700 de dolari, însă a primit doar jumătate, pentru „practici comerciale neloiale”, „agonie metnală” și cheltuieli de judecată.
TOP ARTICOLE
- Tot mai multe branduri mari adoptă campanii anti‑Inteligență Artificială. Heineken și Aerie sunt cele mai recente care s-au alăturat curentului
- Tinerii sub 27 de ani nu mai vor filme cu scene sexuale sau drame. Ce conținut consumă cel mai des Generația Z
- Microdramele din China cuceresc acum publicul din SUA. Episoadele de 2 minute fac mai multe vizualizări ca HBO Max
„În vremurile astea, în care timpul înseamnă bani, timpul fiecăruia dintre noi e extrem de prețios. 30 de minute e un timp lung în care să stai în sala de cinema fără să faci nimic, să te uiți doar la reclame inutile. Oamenii cu programe încărcate n-au vreme de pierdut”, e motivarea instanței.
Partenerii noștri


