- O colecție LGBTQ de la Muzeul Științei din Londra acuză LEGO de discriminare.
 - Jucăriile LEGO susțin stereotipurile de gen, spun cei de la Muzeul Științei.
 - Expoziția „Seeing Things Queerly” e axată pe experiența LGBTQ.
 - LEGO este recunoscută pentru politicile de diversitate și incluziune.
 - Criticii expoziției susțin că introduce ideologii în spații educaționale.
 
Nu e de joacă nici nu jucăriile în lupta ideologică dintre progresiști și conservatori! Jucăriile LEGO pot fi anti-LGBT. Asta este teza curatorilor unei expoziții de la Muzeul Științei din Londra. Vizitatorii expoziției „Seeing Things Queerly” – care examinează diverse exponate prin prisma experienței LGBTQ+ – sunt informați că celebrele cuburi LEGO pot influența percepțiile de gen și sexualitate.
Astfel, jucăriile Lego, prin forma și felul în care se îmbină – sugerează că există doar două sexe: cel bărbătesc și cel femeiesc, care se împerechează. Prin urmare, spun autorii, design-ul și marketing-ul Lego ar putea perpetua stereotipuri de gen și ar putea marginaliza identitățile LGBTQ+.
TOP ARTICOLE
- Tot mai multe branduri mari adoptă campanii anti‑Inteligență Artificială. Heineken și Aerie sunt cele mai recente care s-au alăturat curentului
 - Tinerii sub 27 de ani nu mai vor filme cu scene sexuale sau drame. Ce conținut consumă cel mai des Generația Z
 - Sorin Grindeanu și Ilie Bolojan își declară război, Nicușor Dan e huiduit de români la Iași. Cât mai rezistă Coaliția? Bolojan: „PSD să se alieze cu AUR”
 
Interpretările curatorilor de la Muzeul Științei au fost criticare de ONG-ul Sex Matters care spun că astfel de afirmații absurde pot distorsiona înțelegerea științifică și pot introduce ideologii în spațiile educaționale. De asemenea, există îngrijorări că astfel de perspective ar putea influența negativ percepțiile publicului asupra identităților de gen și sexualității.
Compania LEGO este cunoscută pentru politicile sale incluzive
Recent, cei de la LEGO au lansat o colecție de figurine care poartă șnururi cu floarea soarelui, simbolul internațional al persoanelor cu dizabilități invizibile. Compania vrea să arată că aceste persoane își găsesc locul în societate și pot fi „vizibile” chiar dacă suferă de o afecțiune invizibilă.
Partenerii noștri


