- Ryanair cere despăgubiri după un incident din timpul zborului.
- Din cauza scandalului provocat de pasager, avionul a schimbat destinația.
- Avionul avea cursa Dublin – Lanzarote, dar a aterizat la Porto.
Fii cuminte în avion ca îți dau amendă! Stewardesele se transformă în politiști din cauza pasagerilor care și-au pus scandalul în bagaje!
Ryanair îi avertizează pe pasageri: „dacă vă comportați urât, veți fi dați în judecată!” Compania vrea zboruri fără „turbulențe” așa că ia măsuri împotriva persoanelor care „perturbă” liniștea în avion. Măsurile vin în urma unui incident de anul trecut care a făcut un avion pe cursa Dublin – Lanzarote – să devieze spre Porto din cauza unui scandal în timpul zborului. Aproape 200 de pasageri au pierdut o zi de vacanță din cauza devierii.
Acum, compania vrea despăgubiri în valoare de 15.000 de euro. Banii vor acoperi costul cazări peste noapte al pasagerilor și costurile de aterizare.
TOP ARTICOLE
- Tot mai multe branduri mari adoptă campanii anti‑Inteligență Artificială. Heineken și Aerie sunt cele mai recente care s-au alăturat curentului
- Tinerii sub 27 de ani nu mai vor filme cu scene sexuale sau drame. Ce conținut consumă cel mai des Generația Z
- Sorin Grindeanu și Ilie Bolojan își declară război, Nicușor Dan e huiduit de români la Iași. Cât mai rezistă Coaliția? Bolojan: „PSD să se alieze cu AUR”
Delta Airlines lasă scandalul deoparte. Vine doar cu soluții pentru un zbor mai bun.
Compania aeriană a anunțat cum va arăta zborul viitorului: va include asistenți cu inteligență artificială, iar avioanele vor avea aripi care se vor plia ca o pasăre. Ca să nu întârzii la aeroport din cauza traficului din oraș, vei avea și opțiunea unui taxi zburător. Iar un chatbot care va avea toate datele tale, îți va reaminti să-ți reînnoiesti pașaportul când va fi cazul.
Partenerii noștri


