- Elon Musk, Joe Rogan sau Carlson Tucker l-au susținut pe Trump.
 - Consumul de podcasturi s-a dublat din 2016 încoace.
 - Jumătate dintre americani ascultă cel puțin un podcast pe lună.
 - Bloomberg: Nu podcasturile au decis aceste alegeri, dar au ajutat.
 - Numărul abonamentelor de cablu TV a scăzut cu 35% în 14 ani, în SUA.
 
Au mințit poporul cu televizorul, dar nu i-a mai crezut nimeni. Marile canale media din SUA, majoritatea pro-democrate și cu discurs de cosmetizare a imaginii Kamalei Harris, își împart acum eșecul cu candidatul lor. Podcast-ul și X-ul au făcut legea la alegeri, spre satisfacția lui Trump – Joe Rogan, Elon Musk sau Carlson Tucker i-au adus încă un mandat la Casa Albă.
Americanii le dau mai mult credit realizatorilor de show-uri pe internet decât prezentatorilor de la TV, arată datele publicate de Edison Research. Consumul de podcast-uri s-a dublat din 2016 – anul primei candidaturi a lui Trump – până azi. Jumătate dintre americani ascultă lunar cel puțin un podcast, iar 8 din 10 au încredere în ce aud acolo, potrivit Deloitte.
TOP ARTICOLE
- Tot mai multe branduri mari adoptă campanii anti‑Inteligență Artificială. Heineken și Aerie sunt cele mai recente care s-au alăturat curentului
 - Tinerii sub 27 de ani nu mai vor filme cu scene sexuale sau drame. Ce conținut consumă cel mai des Generația Z
 - Sorin Grindeanu și Ilie Bolojan își declară război, Nicușor Dan e huiduit de români la Iași. Cât mai rezistă Coaliția? Bolojan: „PSD să se alieze cu AUR”
 
Cel mai mare donator democrat recunoaște, parțial, schimbarea de paradigmă – „NU podcasturile au decis aceste alegeri, dar au ajutat”, scrie Bloomberg. Patronul publicației a contribuit cu aproape 50 de mil.$ la campania Kamalei.
Partenerii noștri


